| Aktuality Louče 308 |
zpět na Louč - komentuje svět žurnalistiky a médií © Milan Šmíd |
| Louč sbírá informace z webů
www.mediar.cz,
www.mediaguru.cz,
www.ceskamedia.cz,
www.digizone.cz,
www.lupa.cz,
duspiva.blogspot.com,
www.mediainfo.cz (Newton),
www.radiotv.cz,
www.mam.cz,
www.istrategie.cz,
marketingsales.cz,
www.mediahub.cz,
www.parabola.cz,
www.medialne.sk,
www.strategie.sk, včetně odkazů z www.fekar.cz/media.
Britská média sleduje přes www.guardian.co.uk/media, německá média přes www.djw.de, data o francouzských médiích čerpá z www.strategies.fr, informace o evropské žurnalistice získává z www.ejc.nl, nebo z EJO - European Journalism Observatory, etické kodexy hledá přes ethicnet.uta.fi a nejrůznější audiovizuální statistiky na European Audiovisual Observatory |
| NA OKRAJ DNÍ 1.-30. 9. 2017... | ARCHIV TÉMATA |
V situaci, kdy je jasné, že televize Nova České televizi "ukradla show", když proti Moravcově superdebatě nasadí ve čtvrtek 19. října duel Babiš vs. Zaorálek, měl bych pro ČT návrh a zároveň prosbu o poskytnutí veřejné služby.
Výsledky včerejších voleb v Německu potvrdily moji předpověď. AfD je třetí nejsilnější stranou a volební výsledky CDU/CSU jsou nižší, než předpokládaly předvolební průzkumy. Na oficiální výsledky je třeba ještě čekat, ale podle zatímních součtů CDU/CSU se pohybuje kolem 33 procent, zatímco průzkumy jí předpovídaly o 4 procenta více.
Před třemi týdny jsem v této rubrice napsal, že "vidím volební preference AfD (do 10%) podstřelené," neboť v průzkumech se lidé k volbě nacionalistické Alternativy pro Německo stydí přiznat. Pravidelný barometr veřejného mínění "Deutschlandtrend" veřejnoprávní televize ARD můj názor potvrzuje. AfD stoupá nad deset procent a naděje na to, že by její místo třetí nejsilnější strany v Německu mohl zastoupit někdo jiný, se posunuje do říše utopií.
Tak už je jasné, koho bude zvát ČT do předvolebních debat. Jsou to: ANO (35%), ČSSD (17%), ODS (15,5%), KSČM (14%), TOP09 (13%), SPD/Okamura (13%), STAN (13%), Piráti (12%), KDU/ČSL (11,5%) a Zelení (7%)
Volební potenciál změřen dvěma agenturami na vzorku 5000 respondentů.