zpět na Louč - komentuje svět žurnalistiky a médií | © Milan Šmíd |
Pojďme si říct,
jak je to doopravdy Komentáře a glosy na téma Média a společnost v Týdeníku Rozhlas 2012-2018
Vydal Milan Šmíd ve spolupráci s nakladatelstvím Book Dock. Praha 2018 Tisk Marten s.r.o. 116 stran Copyright © Milan Šmíd ISBN 978-80-88066-20-0 Knihu lze objednat na adrese mfksmid@gmail.com. Cena knihy včetně poštovného: 200 Kč při dodání poštou na dobírku
Po potvrzení objednávky a platby předem dodání do týdne poštou.
Omezený počet výtisků je k dispozici |
Obsah
Od hromadných sdělovacích prostředků k médiím Předvolební průzkumy jako předpověď počasí Prezidentští kandidáti a média - letos poprvé Problémy BBC a sociální sítě Televize v proměnách času Právo na názor, i ten nepříjemný Proč je dobré znát Šalamouna Kulatá výročí a nespolehlivé vzpomínky Mediální legislativa a poslanecké kutilství Ani bezmocná, ani všemocná Předvolební rébus Jak přijít o důvěryhodnost Lidové noviny na rozcestí Novináři - šiřitelé blbé nálady? Kdy přestane být poplatek "koncesionářský"? O gramotnosti zvané mediální EU a média - deset let poté Náš koncesionář, náš pán? Média v roli užitečných idiotů Když novináři příliš věří svým zdrojům Regulace médií v proměnách času Zvětšovací sklo, nebo křivé zrcadlo? Ohlédnutí za jedním rokem Mediokracie v době internetu Televize viděná na vlastní oči ČT24 - v pravý čas na pravém místě Když sociální sítě nahrazují noviny BBC čekají zlé časy Síla a slabost mediálních obrazů Když média krmí zlého vlka Posedlí prezidentem Click-bait - návnada v titulku Předvolební průzkumy a selhání agentur Churchillova bysta jako mediální klacek Pátá moc na rozcestí Fámy a pověsti mají delší život Půda nevhodná pro politickou debatu Jsme dobře informováni o dění v parlamentu? Zákon jako pojistka nezávislosti Novinářský švédský stůl Když se lež nazve alternativním faktem Pravda a lež v otevřeném zápase. Co zvítězí? Příběh jednoho inzerátu Když se přilévá oleje do ohně Nejmenovaný zdroj - ano či ne? Od Gutenberga k Zuckerbergovi V zajetí algoritmů Co je a co není mrhání veřejnými penězi Dobrý úmysl, problematické provedení Poučení ze Švýcarska Raději hodnotit pravdu a lež než objektivitu Facebook na europranýři Pojďme si říct, jak je to doopravdy |